Τίτλος έργου (title): Χτύπα και κέρδισε
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Λασιθίου
Σχολείο (school): 3ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου
Τάξη (class): Στ Δημοτικού
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Αγοραστός Αθανάσιος
Ομάδα μαθητών (students)
Χριστίνα, Άρτεμις, Νεκταρία
Περιγραφή (description)
Πιάσε τους εχθρούς αλλά προσπάθησε να αποφύγεις τις σφαίρες τους. Πρέπει να είσαι γρήγορος ώστε να προλάβεις να μαζέψεις 10 πόντους μέχρι να τελειώσει το χρονόμετρο και να μην σε πετύχουν οι εχθροί.
Είδος έργου (category)
Παιχνίδι
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
codeStudio
Άλλες πληροφορίες (info)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
http://bit.ly/2WswFjm
Χαρακτηριστική εικόνα (image)
Περιφερειακή Ενότητα (prefecture): Λασιθίου
Σχολείο (school): 3ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου
Τάξη (class): Στ Δημοτικού
Υπεύθυνοι καθηγητές (teachers)
Αγοραστός Αθανάσιος
Ομάδα μαθητών (students)
Χριστίνα, Άρτεμις, Νεκταρία
Περιγραφή (description)
Πιάσε τους εχθρούς αλλά προσπάθησε να αποφύγεις τις σφαίρες τους. Πρέπει να είσαι γρήγορος ώστε να προλάβεις να μαζέψεις 10 πόντους μέχρι να τελειώσει το χρονόμετρο και να μην σε πετύχουν οι εχθροί.
Είδος έργου (category)
Παιχνίδι
Λογισμικό που χρησιμοποιήθηκε (software)
codeStudio
Άλλες πληροφορίες (info)
Κώδικας ενσωμάτωσης έργου (code)
Ιστοσελίδα (webpage)
http://bit.ly/2WswFjm
Χαρακτηριστική εικόνα (image)